"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 11 aprilie 2011

Creveti pane

Acum vreo 2 ani am vazut la Monica o salata cu creveti pane.... si mi-am propus ca odata sa incerc si eu... Abia acum i-a venit randul... La vremea cand am vazut eu reteta... Monica nu avea inca forumul Retete in imagini....

Mie nu as putea sa zic... nici ca mi-a placut dar nici nu mi-a displacut... insa sotului i-au placut foarte mult... si a zis ca de acum inainte sa ii mai fac...

Ingrediente: 500 gr creveti proaspeti(cat mai mari) Umplutura:

4 linguri branza philadephia

2 linguri pline de gris

1 ou

pesmet

sare,

piper

Preparare:

Crevetii proaspeti ii spalam si ii scurgem

Apoi taiem capul si ii decojim de crusta si ii taiem pe mijloc pentru a putea pune umplutura.

Punem intr-o ceasca 4 linguri de branza philadelphia 2 linguri de gris, sare, piper 1 lingura de ou(restul il pastram pentru a tavali prin el crevetii umpluti) si amestecam bine.

Luam fiecare crevete si-l umplem apoi incercam sa-l "inchidem" la loc cat reusim.

Tavalim crevetii umpluti prin ou batut apoi prin pesmet, din nou ou batut si din nou pesmet(pentru a prinde o crusta cat mai uniforma) si ii punem la prajit in ulei incins cam 2-3 min pe fiecare parte, apoi ii scoatem pe servetele absorbante din hartie.

Pe o farfurie pregatim "patul" de salata: salata verde se taie marunt restul cum doriti si le asezati deasupra salatei. Punem apoi deasupra salatei crevetii pane umpluti

Se pot servi cu un sos picant sau sos de maioneza cu otet sau cateva picaturi de lamaie.







13 comentarii:

  1. Interesanta reteta. Cu siguranta au fost buni.Yamy..imi plac crevetii:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, fain, vreau si eu. Oseara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. O reteta interesanta.
    Seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine. Sigur sunt pe gustul meu, ca imi plac tare mult crevetii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fi fost buni..numai ca nu ma prea incinta crevetii

    RăspundețiȘtergere
  6. ce idee buna mi-ai dat!! am sa-i fac si eu,pentru ca se pot manca si in post am sa-i incerc de post,sa vad ce inventez pentru aluatul prin care ii dai,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  7. O reteta delicioasa...si mie imi plac crevetii...arata super!

    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bine arata, si cred ca sunt deliciosi. Sper sa reusesc sa ajung sa cumpar de undeva creveti pentru ca vreau sa incerc cat mai repede reteta aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cioc,cioc.........un premiu te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. crevetii pane sant foarte buni si cu salata,de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar fără ou cum sa fac şi yo pesmetul sa se prindă bine de creveti ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveţi idee cum fac şi yo pesmetul ăsta dar fără ou. Că de făcut îmi iese dar nu prea stă pesmetul prins de creveti ies cam ciufuliti.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails