"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

vineri, 1 ianuarie 2010

Friptura de ied

Am facut pt prima data friptura de ied... asa a vrut sotul.. ied... ca nu miroase precum mielul.....
Am citit mai multe retete... si am facut o combinatie de ele...

Am luat o pulpa... am spalt-o... am impanat-o cu usturoi... am uns-o cu amestec de condimente (cimbru, rozmarin, piper, delikat, boia de ardei iute, etc) amestecate si ele cu 2 linguri de vin alb... am pus pulpa pe folie de aluminiu pe care pusesem boabe de piper si boabe de mustar... si am invelit bine ... am dat la frigider vreo 6 ore...Am scos pulpa... am prajit-o in putin ulei si pe o parte si pe cealalta si apoi am pus apa si am bagat-o la cuptor cam o ora acoperita... dar o scoteam la 20 min si verificam de apa si intorceam pulpa pe cealalta parte... inca o ora fara sa fie acoperita... tot asa, scotand din cand in cand si intorcand pulpa... mai completand cu apa... inainte cu jumatate de ora am pus si vin alb in tava... Deci in total 2 ore la cuptor...






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails