"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 6 ianuarie 2010

Dulceata de visine



Am facut si eu dulceata de visine asta vara!


Ingrediente:


- 3 kg visine
- 2 kg zahar
- zeama de lamaie fierte 2,20 min... cam asa.. n-am stat cu ochii pe ceas

Prepararea... printre poze... :D



am spalat visinele:



am adunat coditele... ca sa nu mi se para interminabil timpul cand scot samburii...

le-am curatat de samburi

le-am lasat cu zahar sa isi lase sucul

Dulceata se pune la foc potrivit, se pune zeama de lamaie pe la jumatatea timpului si se continua fierberea. Cind incepe sa fiarba, face spuma pe care o adunam.

si borcanele lasate 5 min la ametit... ca sa faca "poc" cand le deschidem (sa se creeze efectul de vid-sa fie etans inchise) :D

3 comentarii:

  1. Chiar azi vreau sa prepar dulceata de visine exact asa cum ai facut tu. Asa puneam pt iarna multiiiii ani de zile pana a aparut gel fix si a scurtat timpul de preparare. Vreau si dupa reteta clasica vreo cateva borcanele, pt nepotei, fara prea multe euri, iar reteta pe care o foloseam altadata e potrivita. Imi place cum arata dulceata ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Maria. Multumesc si pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. super buna dulceata de visine..noi o adoram!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails