"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 16 decembrie 2010

Fursecuri cu stafide

Am tot cautat o reteta de fursecuri cu stafide si am dat de aceasta reteta pe blogul Ginettei. Cum era cam ceea ce cautam, am incercat reteta, dar pe o cantitate mai mica... sa vad daca gustul e chiar ceea ce caut... De aspect, nu sunt cine stie ce, dar de gust... sunt exact ce cautam. E adevarat ca nu au iesit foarte multe, dar nu au apucat sa se raceasca... si erau terminate... iar noi tot mai voiam sa mancam... E clar ca o voi repeta... Mi-ar fi placut sa iasa putin mai groase... dar ce mai conteaza... important e ca sunt delicioase...
Multumesc Ginette pentru reteta!...
Ingrediente:
- 2 oua
- 125 g unt
- 125 g zahar
- 125 g faina
- 125 g stafide
- 3 linguri rom
Preparare:
Se pun stafidele la inmuiat in 3 linguri de rom, cam 30 min. Se freaca untul cu zaharul, se adauga ouale, pe rand, apoi faina. si la final stafidele + romul.
Se pun in tava cu lingurita, lasandu-se distanta de 2-3 cm intre ele, deoarece se latesc la copt.
Se coc la foc potrivit si imediat ce incep sa se rumeneasca se scot, cu ajutorul unui cutit din tava si se lasa sa se raceasca.









8 comentarii:

  1. Tare bune trebuie sa fie! Eu am facut o fobie pentru fursecuri zilele astea!:) M-am hotarat ca de acum si pana in Ajunul Craciunului sa postez numai fursecuri, cred ca o s-o iau razna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea... multumesc. Sunt intr-adevar foarte bune...Daca esti setata pe fursecuri clar te vizitez zilic sa vad ce retete am sa aleg...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le fac destul de des, sunt foarte bune :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de vizita Diamond. Eu tocmai ma gandeam ce as putea sa schimb sau sa imbunatatesc la ele... Pana incerc alta reteta... astea sunt prea bune... asa ca as incerca variatiuni pe aceeasi tema...

    RăspundețiȘtergere
  5. pana te hotarasti,stafeta prieteniei te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine fursecurile. Sotul meu e mare amator de fursecuri.
    Referitor la impletitura cos, uite aici un link unde Laura Laurentiu explica tehnica impletirii .
    http://www.retetecalamama.ro/2010/02/tehnica-realizarii-unui-finisaj-pentru.html
    O intrebare. Nu stiu de ce la mine nu mai apare la subsolul postarilor "S-ar putea sa iti placa...." . O aveam dar nu stiu ce sa intamplat si nici nu reusesc sa o pun inapoi. Poti sa-mi spui ce sa fac? Merci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy... te pup si multumesc...
    Criss... multumesc de link...
    In design, sub "postari in blog" mai ai "Link Within" ??.. Poate e ceva doar ce tine de net... momentan... Daca nu, am sa imi intreb sotul... el se ocupa de aspectele tehnicele ale blogului meu (eu nu am timp). Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie-mi plac fursecurile cu stafide...asa tb sa fie, rotunde si foarte subtiri ;-)
    Sarbatori ca-n povesti iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails