"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Lasagna

E prima data cand fac lasagna... si prima data cand mananc asa ceva... Am luat reteta dintr-un supliment de la revista Bucataria de azi- Paste. e de fapt o cartulie care se refera doar la paste Barilla si sosuri Barilla... Nici aceste sosuri nu le mai folosisem.. si am zis ... sa vad cum e...


Ingredinte:
- 500 gr foi Lasagna Barilla (eu am folosit o cutie de 250 gr si mi-au mai ramas foi)
- 400 gr sos Olive Barilla
- 500 gr carne tocata (eu am avut pulpa de pui)
- 1 ou
- 100 gr smantana
- 1 ceapa
- 1 ardei gras
- 1 morcov
- 3-4 catei de usturoi
- 1 lingura cu unt
- busuioc (eu nu am avut)
- sare
Preparare:
1. Taie ceapa marunt si caleste-o in ulei impreuna cu morcovul taiat cubulete. Adauga carnea tocata si lasa sa se inabuse
2. Condimenteaza cu sare, toarna sosul Olive Barilla si adauga usturoiul taiat feliute si ardeiul tocat marunt... Lasa sa mai dea in cateva clocote si aromatizeaza cu busuioc tocat fin.
3. Unge un vas termorezistent cu unt. Aseaza un strat de foi de lasagna, apoi unul de carne si legume. Repeta operatiunea pana termini toate ingredientele.
4. Unge deasupra cu ou batut si amestecat cu smantana. Acopera cu folie de aluminiu si lasa la cuptor aproximativ o ora. Indeparteaza folia si mai lasa cateva minute, sa se rumeneasca deasupra.

Pot sa va zic ca a iesit delicios... Mihai a mancat si tot mai voia...







a iesit prea plin vasu avand in vedere ca am pus si folie de aluminiu peste ce vedeti...
si ca urmare, o parte din smantana cu pu s-a lipit pe folie.. cand am luat-o, s-a luat cu totul si arata asa..
drept urmare, unde se vedea foaia de lasagna am mai pus ou batut cu smantana si am dat cele 5 min la cuptor si asa arata cand m scos-o





17 comentarii:

  1. Oho...tu ai facut cantitate mica:) Eu fac dintr-u pachet de paste si ne ajunge 2 zile:)
    E foarte buna, si noua ne place f mult.
    Ti-a iesit super faina.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ti-a iesit!
    Neatza , Felis. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata ,nici eu n-am facut pana acuma ,poate cu reteta asta o sa am curajul sa ma apuc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te pup si eu Bianca... am facut mai putin pt ca nu stiam gustul... si daca ne va place.... Data viitoare cu siguranta voi face portie mare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gaby... multumesc frumos... Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cakeni.... multumesc... merita incercat.. si mai ales cu carne tocata de pui, nici nu e asa de grea... Tocmai din acest motiv i-am dat si lui Mihai

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata..n-ai zice ca ai facut prima data lasagna...fff buna!!!
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Violette... multumesc frumos... O zi frumoasa si tie

    RăspundețiȘtergere
  9. ti-a iesit foarte frumos.bravo!!!!dar nu mai ai nevoie sa chetuiesti pe sos fa-l singura.baza e sosul bechamel si cel bolognez.gasesti pe toate blogurile retete,chiar si pe al meu.ca e lasagna bologneza sau nu trebuie sa ai sos bechamel ,restul e cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  10. buuna,nu stiu cu usturoiul,dar trebue incercat

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru daruirea cu care ingrijiti acest blog, insa, nu pot sa nu remarc faptul ca sunt atat de multe ambalaje colorate...
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-a venit super!
    Si eu le fac odata pe luna ..nu lipsesc..ne plac mult !
    o zi buna..pa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pansy... multumesc frumos.. Am sa trec pe la tine sa caut reteta de sos... Te pup si ma bucur ca m-ai vizitat!!..

    RăspundețiȘtergere
  14. Ina... e foarte buna cu usturoi... garantat... Multumesc si te pup...

    RăspundețiȘtergere
  15. Virtualkid... multumesc de vizita si de aprecieri... Partea cu ambalajele... nu cred ca am inteles exacat ce ai vrut sa zici!!...

    RăspundețiȘtergere
  16. Nicoleta.. multumesc frumos... si de vizita si de aprecieri... te mai astept...

    RăspundețiȘtergere
  17. Una din mâncărurile mele favorite. Arată super!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails