"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 16 octombrie 2011

Paste cu ciuperci si sos de smantana


Cum sunt fan paste, dar si ciuperci, gasind aceasta reteta in revista Click pt femei, mi-am zis ca trebuie sa o incerc... Bineinteles ca a fost f buna!!
Ingrediente:
  • - 200 gr paste
  • - 500 gr ciuperci proaspete
  • - 4 catei de usturoi
  • - 1 ceapa mica
  • - 200 gr smantana
  • - 200 ml lapte
  • - 1 lingura faina (eu am pus amidon)
  • - verdeata tocata pt decor
  • - sare
  • - piper
  • - 1 lingura ulei de masline
Preparare:
Se pune apa la fier cu o lingurita de sare, iar cand da in clocot se adauga pastele, respecatndu-se timpul de fierbere de pe ambalaj, apoi se clatesc cu apa rece si se lasa la scurs.
Se calesc ceapa si usturoiul tocate marunt in uleiul incins. Se adauga ciupercile curatate si taiate felii. Se lasa la foc mic pana scade apa.
Se omogenizeaza smantana cu laptele si amidonul. Se toarna amestecul peste ciuperci si se fierbe cateva minute la foc mic, amestecand continuu sa nu se prinda. Se condimenteaza cu sare, piper dupa gust.
Se servesc alaturi de paste, presarate cu verdeata tocata.

Eu prefer sa amestec pastele cu ciupercile cu sos, la sfarsit cat sunt inca pe foc... Asa prefer la orice fel de paste.... De poza am pus in prima faza ciupercile cu sos la mijloc si pe langa pastel, dar apoi le-am rasturnat inapoi si am amestecat tot.




5 comentarii:

  1. Exact paste cu sos de smantana mi-a facut si fiica mea astazi la amiaza.. m-a asteptat cu masa pe cand am venit de la piata
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm...Cred ca a fost f bun... Multumesc de vizita Bianca...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pastele, mai precis mincarurile a caror baza o reprezinta pastele fainoase, sunt preferatele mele insa, cu umilinta, trebuie sa recunosc nu am incercat niciodata un fel de paste cu smintina si ciuperci. Reteta ta imi da sperante. Felicitari si multumesc ptr. reteta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails