"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 29 august 2010

Dulceata de piersici cu Campari

Denumirea sub care am gasit-o e "Marmelada de piersici cu Campari", dar respectand intru totul reteta, aspectul e de dulceata si nicidecum de marmelada (sau nu mai stiu eu ce e aia marmelada!!??!!) Aceasta reteta am gasit-o tot in caietelul cu retet de la pliculetele Dr. Oetker.
E ALTCEVA decat obisnuitele dulceturi... E o dulceata cu o aroma amaruie de Campari. Mie imi place... insa cine e adeptul clasicelor dulceturi e posibil sa nu ii placa...
Ingrediente:
- 1 kg piersici
- 100 ml Campari
- 350 gr zahar
- 1 plic Gelfix Super 3:1 Dr. Oetker
Pregatire:
Se spala piersicile, se lasa sa se scurga, se scot samburii, se taie marunt, se cantaresc 1.000 gr.
Se masoara 100 ml campari.
Mod de preparare:
Piersicile se pun intr-o oala impreuna cu continutul plicului Gelfix Super 3:1 amestecat cu zaharul si se omogenizeaza. Se fierb la foc moderat minim 3 min. In timpul fierberii se ia spuma cu o lingura.
Se ia oala de pe foc si se adauga Campari. Se pune in borcane, se sigileaza si se lasa apoi pe capac cca 5 min. In timpul racirii, borcanele se intorc de mai multe ori pentru ca bucatelele de piersici sa se disperseze.
Recomandare: Campari poate fi inlocuit cu 100 ml suc de portocale.

Piersicile spalate:

Cum desprinderea de pe sambure e mai dificila, eu am taiat felii pe langa sambure si apoi am desprins ce mai ramanea se sambure.
le-am taiat foarte marunt:
gata pregatite:
Si trecem la preparare: punem piersicile intr-o cratita:
amestecam zaharul si Gelfix Super 3:1 cu piersicile:
le punem pe foc si amestecam din cand in cand:
in borcane... mi se para ca arata a dulceata (pentru mine marmelada e un fel de pasta....)

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails