"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 13 decembrie 2010

Ficatei inveliti in bacon

Aceasta reteta o am de la Monica... de pe forum Reteta in imagini. Mi-a placut cum "suna" si cum arata... si mi-am propus sa o incerc .... desi eu nu pot sa mananc ficat... Cred ca a fost foooaarte buna: sotul a "topit" totul in cateva ore... si mi-a zis sa mai fac si alta data...

Ingrediente:
-15 ficatei de pui intregi
-15 felii de bacon
-3-4 cartofi
-sare
-piper
- boia dulce de ardei (eu am folosit iute)
-putin marar uscat
-2-3 linguri ulei de masline
-2-3 catei de usturoi
-2 rosii fara coaja sau rosii cubulete din conserva
-1/2 de cescuta vin alb sec ( eu am folosit demisec)
- o lingura amidon
Preparare:
Ficateii se invelesc in feliile de bacon si se prind cu scobitori, se aseaza in tava si se presara cu sare, piper, boia, marar uscat.
Printre "ruladele" de ficatei se aseaza sferturi de cartofi. Se picura uleiul de masline, se toarna o cana cu apa.
Se acopera apoi cu o folie de aluminiu si se dau la cuptor cca 25-30 de min. Se descopera tava si se mai lasa aproximativ 10 min apoi se adauga un sos format din cateii de usturoi zdrobiti, rosiile decojite si taiate cubulete + 1/2 de cescuta vin alb sec. Optional sosul se poate ingrosa cu 1 lingura de amidon de porumb (eu am folosit).
Se pune tava din nou in cuptor pentru putin timp (se incearca cartofii daca sunt facuti fiindca ficateii se fac foarte repede).
Se servesc cu muraturi sau salata de varza proaspata sau murata.



am uitat sa mai fotografiez tava cu cartofi si inainte sa o bag la cuptor... am fotografiat-o doar dupa ce am scos tava din cuptor:
iar aceasta portie, a fost mult prea mica....

7 comentarii:

  1. O mancare aspectuoasa. Dupa parerea mea bulionul ala nu prea are ce cauta langa ficat:) Dar e parerea mea... sper sa nu te superi.
    Uite inca o varianta: http://biancams76.blogspot.com/2009/11/rulouri-din-kaizer-cu-ficat-de-pui.html
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Bianca... Ce vezi... nu e bulion: este un sos de rosii cubuete, cu usturoi, vin alb si amidon...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine. Am sa incerc si eu reteta, desi nici eu nu ma omor dupa ficatei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice blog. I liked it! You should visit and follow my blogs. I am sure that you will like them! Thanks..

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. super ti-a iesit si ce frumos i-ai aranjat am sa fac sieu ,pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. I.B.G. thanks for appreciation. I will definitely go to see your blog.
    Doinitza... esti o draguta ca intotdeauna... Te pup...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails