"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 23 mai 2011

Tort Roxi

Am facut acest tort saptamana trecuta pentru o colega... La multi ani Roxana!
Interiorul este cel de la Tort Lissa, dar dupa reteta ei... si asa cum e pe blogul ei, avea si marginea de ciocolata... de unde am luat si ideea.
Nu e nici pe departe ceea ce am intentionat sa iasa, dar dupa o mare chinuiala si multe ghinioane, am fost multumita ca a iesit ceva simplu, decent, cu care sa te poti prezenta intr-un restaurant.
Dintre multele ghinioane, la acest tort, a fost si acela ca pentru prima data mi s-a crapat pasta de lapte praf... multe paste am aruncat la gunoi... si de la fiecare am reusit sa salvez 2-3 petale care sa nu crape... Niciodata nu am mai patit asa ceva... Ideea e ca si aceasta a fost solutia de rezerva... pt a salva finalul... si asta era sa nu iasa...

Tava in care am facut tortul are dimensiunile 35/25, iar greutatea tortului inainte de ornare, 4,800kg... Cu tot cu ornarea trece de 5 kg (la margine au intrat vreo 3 ciocolati -de 100 gr/bucata) plus frisca...



12 comentarii:

  1. felis, minuat tortul. Sa traiasca prietena ta, la numti ani! Nu ne spui si noua cum ai facut marginea din cioco asa draguta?

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani colegei tale. Minunat tortul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca ti-a iesit tare frumos tortul,
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba eu zic ca a iesit foarte frumos,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un tort foarte elegant,imi place mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria... multumesc de aprecieri... Cum am facut banda de ciocolata ai imagine tot pe aceasta pagina la Tortul Cornel...
    Sara, Adina, Craita... multumesc frumos de vizita si aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  7. tort cu peripetii,e simplu si elegant,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari !!! Superb tortul... as fi vrut sa fiu colega cu tine... Pup si-o zi placuta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Super frumos ti-a iesit, Felis. Bravo !!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu sant si imi place tortl am inplinit 12 ani

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails