"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 5 iunie 2010

Bucataras sustine blogosfera culinara

Trebuie sa va zic despre mine ca pana acum aproximativ 2 ani, bucataria mi se parea o corvoada... Timp nu aveam deloc... si cand ma gandeam ca mai TREBUIE sa fac si mancare... pica cerul pe mine... mai ales ca eram foarte obosita si de munca... la servici si acasa in total cam 20 ore pe zi... cine sa mai aiba chef de mancare... Simteam in acelasi timp nevoia sa fac si altceva care sa ma rupa din caruselul nebun al actelor, legilor... care sa imi mai schimbe firul gandurilor... Simteam ca imi lipseste un hobby... Ei ... aveam unul- fotografiile, dar nici de astea nu prea aveam timp... si... mi-a venit ideea: ce ar fi sa imi fac un hobby din ceea ce TREBUIE sa fac??? Si uite asa, fara sa mai pierd timpul cu altceva in plus... am reunit un hobby vechi- fotografiile cu unul necesar- mancarea... ca sa ma relaxez de atatea acte!!!... Pur si simplu mi-am zis ca trebuie sa abordez altfel subiectul cu TREBUIE sa fac mancare.. Nu m-am mai gandit ca TREBUIE ci... am schimbat unghiul de vedere si mi-am pus problema "ce as mai putea sa fac nou, cum as putea sa le aranjez" ... si cum am inceput sa pun si poze... trebuia sa dau atentie felului cum arata, aranjamentului in farfurie... (pana atunci nu imi pusesem problema)..... A le vedea finalizate in poze.. era o satisfactie, mai ales ca prietenele mele virtuale erau foarte intelegatoare si ma incurajau foarte mult... La un an dupa aceasta idee... a mai venit una... sa imi fac un blog sa imi adun retetele... si asa... s-a nascut acest blog modest... fara pretentii si cu atat mai uimita am fost sa ma vad adaugata in cadrul blogosferei culinare de la bucataras.ro ... AICI
Cu aceasta ocazie bucataras mi-a trimis si un set de intrebari in cadrul unui interviu pe care il puteti vedea AICI
Multumesc bucataras pentru sustinere!...

3 comentarii:

  1. Felis,felicitarile mele!Ai reusit cu mult succes sa imbini:acte,legi,fotografie,blog minunat si cite si mai cite!
    Bravo draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris.Felicitari inca odata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, Gaby... multumesc frumos!... Nu stiu cat am reusit... dar ma straduiesc- in toate cele enumerate. Multumesc si pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails