"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 13 septembrie 2011

Dulceata de caise


Am luat reteta din revista "Libertatea pt femei-Retete"


  • Preparare: 10 min

  • Asteptare: 1 zi

  • Fierbere: 60 min
Ingredinete:
- 1 kg caise bine coapte
- 800 gr zahar
Preparare:
1. Caisele se spala, se rup in doua si li se scot samburi. Fructele se taie marunt si se amesteca cu zaharul si se lasa la rece de pe o zi pe alta
2. A doua zi, dulceata se aseaza pe foc mare si se amesteca pentru a evita lipirea. Se lasa un sfert de ora, amestecand si inlaturand spuma, apoi se da la mic focul si se lasa sa fiarba pana ce dulceata este legata
3. Dulceata se pune calda in borcane (eu am pus in borcane imediat dupa ce am oprit focul), se pune capacul si se lasa cu gura in jos 5 min.

Eu am facut cantitate dubla si au iesit exact cate borcane vedeti in imaginile de mai jos.











8 comentarii:

  1. Multumesc Ina!... E prima data cand am facut... mi-a placut ce a iesit, si ca aspect si ca gust!!

    RăspundețiȘtergere
  2. E una dintre cele mai bune dulceturi...O ador!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ce simpatica esti ,ai pus tot setul de cutite sub borcane,are o culoare traznet dulceata asta a ta

    RăspundețiȘtergere
  4. e dulceata mea preferata!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. E GEM !!!! Nu dulceata.Invatati oameni odata diferenta dintre cele doua preparate.

    Dragomir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gemul e ca o pasta... Atata timp cat am pus BUCATI de fructe, eu stiu ca e dulceata... Mie personal nu imi place gemul... Si in revista, denumirea era tot de dulceata..., deci lasand la o parte ideile mele personale despre definitia gemului, in revista la fel era denumita: DULCEATA...

      Ștergere
  6. Am si eu o intrebare: Nu este prea dulce dulceata?
    Intreb pentru ca mie nu imi place prea dulce si tocmai vreau sa fac si eu dulceata de caise.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails