"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 9 mai 2010

Pui exotic cu ananas

Am incercat o reteta din revista "Click, pofta buna"... nu mai mancasem niciodata cuscus (nici nu stiam cum arata) si cu aceasta ocazie am vazut si ce gust are ananasul proaspat (doar in compot il mancasem) si pot zice ca e delicios (ananasul)... eu il credeam fad si atzos. Reteta am respectat-o intocmai pt ca nu am mai incercat pana acum asemenea retete exotice de mancare... si nu voiam sa risc... Ca aspect, e identic cu poza din revista, ca gust insa... nu pot zice ca sunt incantata, dar fiecare cu gusturile lui- asa cum eu sunt ciocoholic inraita, dar nu imi place ciocolata neagra, altii adora aceasta ciocolata... deci... fiecare cu gusturile lui... Asa si cu aceasta mancare ...
Ingredinete:
- 3 pulpe de pui
- ½ ananas proaspat
- 2 linguri unt
- 1 ardei gras rosu
- 1 ardei gras galben
- 1 ardei gras verde
- 250 ml supa de pui
- 1 lamaie verde
- 2 ardei iuti
- sare, piper
- 250 gr cuscus

Preparare:
1. Dezoseaza pulpele de pui si le tai cubulete cat vrei de mari. Cureti ananasul, il tai fasii mai groase si apoi cuburi. Ardeii grasi ii tai julien.
2. Intr-o cratita topesti o lingura de unt si calesti bine cuburile de carne. Cand carnea s-a rumenit putin, pui peste carne ardeii grasi taiati, ardeii iuti intregi si ananasul. Calesti bine.
3. Adaugi in cratita putina apa, jumatate de lamaie taiata felii rotunde, sare si piper, dupa gust. Cand scade zeama, iar carnea si legumele s-au inmuiat, opresti focul.
4. Intr-o cratita pui supa de pui si o lingura de unt. Cand da in fiert torni cuscus-ul. Lasi vasul acoperit 20 min. Mai asezi cratita pe foc, adaugi sare, piper, zeama de lamaie, si mai calesti putin.Asezi cuscus pe farfurie si deasupra carne cu legume.
Ingredientele: eu am cumparat pulpe dezosate si am pus 4
ardeii, ananasul si lamaia taiate:
untul :
carnea se caleste in unt
se adauga ardeii grasi, ananasul si ardeii iuti intregi

dupa ce s-au calit cele de mai sus adaugam lamaia, sare/delikat, piper si putina apa (eu am pus o cescuta si jumatate)
in supa de pui data in cloco cu o lingura de unt adaugam cuscus-ul si arata asa:
dupa ce a scazut zeama:
dupa 20 min lasat acopertit, mai punem pe foc la calit cuscus-ul cu zeama de lamaie, piper si sare (eu le-am calit 5 min, amestecand la ~30 sec)

punem in farfurie cuscus:
peste cuscus aranjam carnea cu legume si ananas... Aranjamentul arata identic cu revista de unde m-am inspirat... dar gustul nu m-a incantat...

6 comentarii:

  1. Nu stiu cum e la gust, mai ales ca n-am mancat niciodata cous-cous, nici ananas crud, dar de aratata arata la fel de bine ca cel din revista!

    RăspundețiȘtergere
  2. felis,arata tare bine,eu sigur m-as delecta cu savoarea lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vio, Alison... va pup si multumesc frumos... Ananasul crud... nu imi inchipuiam sa fie atat de bun si dulce...cat despre cuscus... e bun... merge... si atat... nu are un gust deosebit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, esti blogul numarul 200 din Catalogul blogosferei culinare realizat de Bucataras.ro.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos. Nu ma asteptam sa fie sesizat blogul meu de vreun site culinar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ti-as fi sugerat sa "umbli" putin la reteta. Poate sa pui doar zeama de lamaie, sau feliile curatate de coaja. Nu stiu, poate trebuie sa ti se adapteze gustul... Mie mi se pare ca arata superb1 La mine te asteapta niste premii haioase, sa te amuze putin.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails