"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Pozele lui Mihai (2008-2009)

Mai multe imagini pe Blogul lui Mihai
Mihai, Andreea si Ionutz de Revelion 2010

Mos Craciun la servici:

Mihai si Lima, catesusa finutei

Iustin si Mihai

La Vila Bran

La Sinaia

La Paradisul acvatic



La innot

La mare 2009, cu mami pe shezlong

Innot in mare





Andreea si Mihai

Denisa cu tati ei si Mihai cu mami lui

Ne jucam la iarba verde (in vizita la Denisa)

Mihai si Denisa... odihna dupa joaca

Denisa si Mihai

In vizita la Denisa

Cu verisoara Andreea



Joaca fotbal cu tati
El scoate rufele din masina

Mihai cu mami si verisoara Andreea

Cu mama la topogan

Am plecat de la joaca

4 comentarii:

  1. Mai Felis, mai, da tu nu mai imbatranesti?:))
    parca ai 20 de ani in toate pozele!
    Pupam Mihaita dulce si mare inotator!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos... Norocul meu ca sunt fotogenica... ies mult mai bine in poze decat arat in realitate.... Si noi va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felis esti o mama minunata si ai un baietel minunat,sa va dea Dumnezeu sanatate,putere si multa dragoste in familie,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia... multumesc... Am un baiat minunat intr-adevar... are cateva zile de cand ma tot striga si ma tot cauta "Ma-ma-ma" (mama mea) ma pupa si zice "ah tu-tee" (ah ce dulce e) si cand ma prinde cu bratele "a-pis" (te-am prins)... Ma topesc... ce sa mai zic... :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails