"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 23 iulie 2011

Cupcakes Padurea neagra

Mi-au placut foarte mult aceste briose transformate in prajiturele cum aratau pe blogul lui Criss (multumesc Criss de reteta), deci m-am hotarat sa le fac si eu. Sotului meu ii plac blaturile albe si vazand ca iau cacao, mi-a zis... "nu prajitura neagra"... (briosele astea le-am facut-o odata cu pufoasa cu visine, deci acum 2 saptamani). Acum vreau sa incerc si briose fara cacao si nu mai vrea: le vrea negre!!!!... I-au placut foarte mult si ma tot bate la cap sa le mai fac iar... dar sa fie cum au iesit al doilea rand: mai mici de inaltime... sa le manance mai usor.

Ingrediente:
-3 oua
-10 linguri zahar
-7 linguri ulei
-1 plic zahar vanilat
-1 praf de copt
-12 linguri faina
-200 ml lapte sau iaurt
-2 linguri cacao
-visine

dupa reteta de la tehnici de lucru!

Pentru ornat:
-200 ml frisca (am folosit frisca lichida Hulala)
-ciocolata bilute marunte ornament
-visine
Preparare:
Punem intr-un bol ouale intregi, zaharul, vanilia, uleiul si batem pana se topeste zaharul. Adaugam laptele si faiana amestecata cu cacao si praf de copt. Amestecul rezultat nu trebuie sa fie foarte fluid, nu trebuie sa curga de pe palele mixerului. Daca e prea fluid mai adaugam o lingura de faina, iar daca e prea gros, adaugam putin lapte. In formele de briose punem hartie speciala pentru briose, in fiecare cosulet punem o lingura de aluat, 3-4 visine si punem tava la cuptor pentru 30-35 minute (sau incercam cu scobitoarea- dar sa nu patiti ca mine la primul rand: a trecut scobitoarea printr-o visina si am crezut ca nu sunt facute... cand am vazut ca sunt putin rascoapte mi-am dat seama ce patisem)
Insiropam briosele asa calde,ajutandu-ne de o pensula, apoi le lasam sa se raceasca si le ornam cu frisca batuta, ciocolata si visine.











16 comentarii:

  1. Pfff...cred ca asta e desertul ideal! O combinatie superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faine.si asa frumos decorate pot si servite cu succes si ca desert dupa cina.o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. minunat arata...si cu siguranta super delicioase!
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru aprecieri!... Va pup!..

    RăspundețiȘtergere
  5. ils sont superbes tes cupecakes joliment décorés
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase ti-au iesit.Si ce multe ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Perfect!!!! Pot sa-ti cer si eu reteta? Imi place foarte mult!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult de vizita si aprecieri!!... Chiar daca nu am mai avut timp de blog, desi nu am fost in concediu, vad ca nu m-ati uitat!..
    Va pup si va doresc o saptamana fara probleme!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place si combinatia cu visine si cum arata decorate!!!Idee excelenta pentru a inlocui tortul.
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce simpatice sunt.Foarte pe placul copiilor dar si al nostru,al adultilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu fac muffin destul de des, dar ale tale arata extraordinar de bine. Trebuie sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  12. wow.............ce frumoasa, ce gustoasa.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Super bine arata briosele, sunt foarte dragutele asa in miniatura :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails