"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 2 februarie 2011

Salata de spanac

Am vazut aceasta reteta pe blogul Bucate pe alese... Am incercat-o si mi-a placut foarte mult... De fapt am vrut sa gust... si nu m-am mai putut opri pana nu am terminat... tot ce vedeti in poza de mai sus...
Eu am pus in loc de otet, zeama de lamaie si am mai adaugat ulei de masline...
Ingrediente:
-spanac verde 350 g (eu am pus jumatate de legatura)
-2 oua
-2 rosii
-otet (eu am pus zeama de lamaie)
-sare
-ulei de masline
Se spala spanacul, si se rupe bucatele.
Se fierb ouale tari si se taie felii, la fel ca si rosia. Se pune peste rosie si spanac putin otet (in cazul de fata zeama de lamaine) si putin ulei de masline si se amesteca. Se adauga ouale si se pune sare.



8 comentarii:

  1. Ce mult imi place salata de spanac!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si mie imi place mult spanacul...salata nu am incercat-o niciodata...arata super si e si ff.sanatoasa!
    pa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Violette... Sa incerci salata pt ca e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nam mancat niciodata spanac crud doar fiert,foarte interesanta reteta ta si cu siguranta am sa o incerc si eu,ca mai facut tare curioasa!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Incercati sa puneti fasii de ardei capia si de ciuperca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Gabriela... merita s-o incerci...

    RăspundețiȘtergere
  7. Virtualkid... multumesc de sfat... Data viitoare asa am sa fac...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails