"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 30 august 2011

Dulceata de zmeura

Am gasit reteta de dulceata de zmeura in revista "Libertatea pt femei-Retete". Imi trebuia gemul de zmeura la o prajitura si pt ca e fff simplu si usor de facut mi-am zis ca decat sa cumpar, imi fac.


  • Preparare: 10 min

  • Fierbere: 20 min
Ingredinte:
- 1 kg zmeura
- 700 gr zahar
Preparare:
Fructele se spala si se mixeaza (eu le-am zdrobit cu furculita), iar pasta rezultata se amesteca cu zaharul.
Amestecul se pune la foc moderat pana incepe sa faca spuma. Se aduna spuma.
Din momentul in care nu apare spuma, se mai lasa 5 min
Se toarna fierbinte in borcane, se inchid si se lasa 5 min pe capac.
Mi-au iesit dintr-un kg de zmeura exact borcanele din imagini (3 la numar)
















8 comentarii:

  1. Foarte buna! Printre preferate! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. e tardiv sa mai fac sau sa caut acum zmeura.. asa ca ma bucur uitandu-ma la voi ;) Imi place tare.. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ce culoare si ce aromata trebuie sa fie,o seara faina

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place zmeura la nebunie ar fi buna pe niste clatite !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce culoare frumoasa are! Te-am trecut in lista mea de blogroll, pt ca imi place cum gatesti. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un deliciu !!! Cred ca are o savoare deosebita...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos de vizita si aprecieri!...Intr-adevar... o savoare deosebinta... si mmmm cum mai mirosea in casa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubita,zmeura e 170 de mii kg,eu nu m-am indurat sa cumpar,am sa ma uit cu jind la a ta,mami are in gradina,dar nu vreau sa profit,ma bucur ca mananc pe saturate

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails