"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 5 decembrie 2010

Tort Mihai-6 ani

De ziua puiului meu, pe 6 decembrie face 6 ani, am avut cerere de tort cu glazura de ciocolata si ornat cu frisca- de la tati de pui.
Am facut foile de la tort dobos din 15 oua -initial 10 si crema de la amandine dar cantitate dubla.
Initial am facut foi din 10 oua, dar au iesit 4 bucati, deci am mai facut inca 2 pt ca mai aveam si crema. Ar fi fost ok doar cu 4 foi.
Am acoperit foile cu crema, l-am dat la frigider cam 10 ore, l-am lasat cateva ore si dua ce am pus glazura, iar cand sa il scot pt frisca, l-am auzit pe Mihai in spatele meu, m-am intors si am lipit tortul de frigider... deci am stricat glazura.
Trandafirii i-am facut in graba si nu mi-au iesit, dar trebuia sa pun ceva pe locul cu unde am stricat glazura...
Am avut mai multa rabdare, ca sa compensez, -cu invitatii in casa- si am scris cu frisca albastra LMA apoi am pos bombonele ff mici de ciocolata pe fiecare floricica din litera.









19 comentarii:

  1. La multi ani, Mihai! Sa cresti mare si sanatos sa-ti poti bucura parintii!...pupici dulc de la Diana
    Felis, foarte frumos tortul si parca-i simt gustul...yammmm

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Mihai!!! Te pup si sa ai tot ce vrei, sa primesti de la Mosu' si Mosu' ce ti-ai dorit.
    Felis, daca tot ne-ai aratat tortul, atunci astept si o felie, vad ca a mai ramas ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha... va pupam si noi, multumim...
    Cccris... multumesc... cu draga inima... pupa copiii...

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani baietelului tau si multa,multa sanatate!tortul tia iesit super fain!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-i dai un pupic mare de la mine, cu mult drag.
    La multi ani fericiti, sanatosi si plini de bucurii, Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela, Micule multumesc frumos... va pup

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani lui Mihai, sa fie sanatos si sa va bucurati de el.
    Tortul e superb si desigur, delicios.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani puiului tau!!!! Multa sanatate si fericire. Frumos tort a primit cadou. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani lui Mihai! Sa cresca mare si voinic si sa te bucuri de el. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. multi ani plini de fericire puiului drag!ce tort ciocolatos ,o deliciosenie!

    RăspundețiȘtergere
  11. CRIS,BIANCA... multumesc frumos... va pup

    RăspundețiȘtergere
  12. SARA-MIKI, ALISON... va pup si va multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani Mihai! Sa cresti mare si frumos, pui mic si drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa-ti traiasca sufletelul si sa-ti aduca numai bucurii in viata,acum ai un mini barbatel,vai de capul tau cu doi barbati in casa zile grele te asteapta:-))te pupic si foarte frumos tortul ,am cautat defecte la el:-)) ,da n-am gasit niciuna,e super

    RăspundețiȘtergere
  15. nu stiu cum am scapat postul tau.sa-ti traiasca mihaita sanatos si vesel si voi alaturi de el.poate isi doreste un fratior sau o surioara ?!!
    felis,draga mea,si mie mi-a fost frica de aluaturile cu drojdie pana am cumparat masina de paine,adoul meu de craciunul trecut.sa stii ca e o investie foarte buna.eu am cumparat-o care va sa zica acum un an.pana atunci nu m-ai fi auzit de paine,cozonaci ,chifle.nu de teama ci de nebunia framantatului,marturisesc ca nu-mi place operatiunea.acum e o joaca.consumul de electrica e o nimica, in schimb fac tot ce-mi trece prin cap de aluaturi framantate. pui toate cele in ea cum zice sa le pui si cam 2 ore 50 n-ai treaba cu ea.framanta,dospeste.apoi o scoti aluatul si-l pui in cuptor si sa vezi ce cozonaci iti ies ! fara sa transpiri.

    RăspundețiȘtergere
  16. la multi ani puiului tau!
    sa creasca mare si sa fie sanatos, istet, destept si ascultator!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bon anniversaire Michaël.
    Quel beau gâteau.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, Mihai! :-)
    wow felis ce minunatii faci tu aici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails