"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 11 octombrie 2010

Primele mele flori de lapte praf

Yupppyyy.. am reusit primele mele flori de lapte praf!!!!...
Dupa multe incercari... nereusite... in care m-am multumit cu doar cu forme plate decupate cu forme a se vedea tortul "Ceas ciocolatos" si "Tort dobosh" de data aceasta am utilizat ustensilele... Fara ajutorul lor nu mi-ar fi iesit in veci... Oricum... maaare chinuiala... dar macar nu a fost degeaba... A iesit ceva ce seamana a trandafie si niste floricele si frunzulite acceptabile...

20 de comentarii:

  1. Felicitari! Ti-au iesit foarte frumoase .

    RăspundețiȘtergere
  2. nu fi modesta ca-i super trandafirul!felicitari si la mai multe flori!pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimi... multumesc frumos de apreciere... eu zilnic iti admir torturile... tu esti maestra...

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ca a iesit grozav, nici eu nu prea le am cu trandafirii, nici nu m-am chinuit prea tare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.

    Sunt Cornelia si as vrea sa te rog daca esti dispus/a sa faci un schimb de linkuri cu siteul meu despre Rodie. Voi incerca sa acopar tot ce se poate despre fructul Rodiei.

    Siteul se afla aici http://www.rodie.info/

    Ma poti contacta folosind pagina de contact de pe site.

    Astept un raspuns.
    Multumesc pentru timpul acordat.

    RăspundețiȘtergere
  6. e chiar frumos trandafirul....felicitari! ai mare dreptate fara ustensilele necesare e mai greu...:)oricum cauta pe net..sunt multe video-uri cum sa faci trandafiri chiar si fara ustensile:)pe youtube,cred!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare faine au iesit! Felicitari si la cat mai multe! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. JM, Vale, Micul, Geta, Miha, Alison... multumesc frumos... sunt tare bucuroasa ca mi-au iesit...
    Multumesc si de vizita.. va pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Felis draga ,foarte frumoase ti-au iesit ,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  10. Lissa... multumesc foarte mult de aprecieri si de vizita... te pup...

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai ca arata tare bine.Pai daca ai fi vazut cum aratau ale mele... Nici n-am mai incercat de-atunci, nu de alta dar cred ca tre sa stai bine cu nervii ca sa faci treburi din astea

    RăspundețiȘtergere
  12. te-o apucat modestia fata,ca-s super faine,nu pot sa cred ca-s primii,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  13. Vio... multumesc... SI primele mele "flori" de acum cateva luni au luat drumul cosului de gunoi... Acum noroc cu formele...
    Doinitza... multumesc... primele care imi ies... Am mai avut doua tentative acum cateva luni..
    Va pup si multumesc de aprecieri si vizita...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails