"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Sufleu de brocoli

Ingrediente:


-brocoli
-2 oua
-branza telemea de bivolita
(se poate pune branza dulce)
-2 linguri de smantana
(puteti inlocui cu iaurt-e mai dietetic)
-delikat
-piper
-marar

(cantitatile le adaptati in functie de cat vreti sa faceti)


Preparare:
Brocoli se clatesc se pun in apa cd incepe sa fiarba si se dau in cateva clocote, se scurg bine de apa (eu ii las cateva minute intr-o sita mare) apoi se zdrobesc ushor cu furculita.
Branza se da prin razatoare se adauga peste brocoli, se pun si restul ingredientelor si se amesteca bine.
Un bol de yena se unge cu unt/margarina, se tapeteaza cu pesmet si se pune amestecul mai sus obtinut...am dat la cuptor cu capacul pus... am lasat aproximativ 20 min la foc potrivit, am luat capacul de la vas si am mai dat 5 min la cuptor.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails