"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 14 iunie 2010

Cannelloni cu carne

De mai bine de 1 an am tot vazut paste de dimensiuni mari gatite in diverse moduri... si credeam ca nici nu se gasesc pe la noi... deci... de mult imi doream sa fac si eu asemenea bunatati...
Ingredinete:
- 12 tuburi canelloni
- 300 gr carne tocata
- 150 gr cascaval
- 40 gr unt
- 1 ou
- 1 catel de usturoi
- o ceapa
- 2 linguri cu bulion
- busuioc verde
- 2 linguri cu ulei de masline
- 1/2 lingurita cu rozmarin
- 2 linguri cu vin alb sec
- 1 cutie rosii decojite
- sare, piper
Preparare:
1. Se pune la incins uleiul de masline, se caleste usor usturoiul pisat si se scoate dupa ce s-a aurit (eu nu l-am scos). Se adauga rozmarinul si carnea tocata. Se lasa la calit cateva minute. Se toarne vinul, bulionul, sarea si piperul (eu am pus si delikat). Se lasa pe foc pana scade zeama, apoi se da cratita la o parte.
2. Intre timp se caleste in unt ceapa tocata marunt, se adauga rosiile taiate cubulete, se sareaza se pipereaza, iar dupa ce scade putin se stinge focul.
3. Se da pe razatoare cascavalul si se pune jumatate din cantitate in carnea calita, impreuna cu oul crud. Se amesteca bine.
4. Se umple fiecare tub cu aceasta compozitie si se aseaza intr-un vas termorezistent. Se toarna sosul de rosii si se da la cuptor 35-40 min. Cand sunt gata, se presara deasupra restul de cashcaval ras si cateva frunze de busuioc verde (eu nu am avut verde, aveam la punga, maruntit)

De mentionat: in vasul pe care il aveam intrau cam 15 caneloni, deci am marit si cantitatile
Ar mai fi trebuit sa pun sos si dedesubt... m-am bazat pe faptul ca daca misc vasul si va infiltra si va intra si sub ele, dar nu a intrat f bine... pastele de la umplutura firbinte, s-au lipit intre ele.









10 comentarii:

  1. Tare bine arata!!! Cu siguranta sunt foarte buni!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata si ma gandesc ca este si tare buna mancarea aceasta !

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ti-au iesit foarte gustoase !si eu fac din cand in cand,mai ales iarna.vara le umplu cu frunze si branza.

    RăspundețiȘtergere
  4. arata minunat!am sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faine sunt aceste paste. Si mie imi plac. Imi spunea cineva ca sunt foarte bune si umplute cu branza de vaci.Te pup si o zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va pup pe toate si va multumesc pentru aprecieri si vizita. Pansi, am sa incerc si eu cu verdeti. Naina, am o reteta si cu branza... am sa o incerc si pe aceea... Bianca, Maria, Geta... da, sunt foarte bune la gust...

    RăspundețiȘtergere
  7. felis draga mea,te astept la mine pe blog sa iei o leapsa ceainaristica

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails