"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 20 iunie 2010

Premii si iar premii

Am primit premii si Leapsa ceaiurilor de la Pansy

Multumesc frumos Pansy ca te-ai gandit la mine!...

Despre ceiaurile din camara mea... cam slabut... nici nu ma asteptam sa gasesc atat de multe ... :)) ... Eu beau ceaiuri de fructe la servici si imi duc acolo cutiile de ceai... Acasa mi-ai tinut o cutie de ceai Antistres... dar nu ma intrebati daca are efect... l-am luat si eu de cutiozitate... dar nu mi s- parut sa aiba ceva efecte...

si premiile lunii iunie tot de la Pansy



Urmatoarele premii si leapsa de la Micul



Leapsa de la Micul :
1 Ce insemna blogul pentru tine ?

O relaxare, o evadare din rutina zilnica, dar si satisfactia de a vedea rezultatele timpului meu pierdut prin bucatarie... :)
2 Cat de depentet/a esti de blog ?

Nu foarte dependenta. Atat cat imi permite timpul.
3 Cum alegi subiectul?Ce te inspira?

Ma inspira ceea ce imi place la prima vedere din blogurile din lista mea, din Retete in imaginisi nu in ultimul rand din revistele de bucatareli...
4 Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor ?

Imi place ca am de unde sa invat si sa ma inspir... sunt foarte multe blogarite talentate, si nu imi plac: discutiile rautacioase si furtul de retete/imagini.
5 Cum alegi blogul preferat?

Dupa imgini, diversitate si felul in care se raspunde la intrebari (daca exista bunavointa)...
Dau mai departe aceste premii si cele 2 lepse la toata lista mea de bloguri...
Sa mai amintesc?... Cateva...

si nu mai pot scrie ca imi face figuri calculatorul... tot blogroll-ul este invitat sa isi ia premiile...

Un comentariu:

Related Posts with Thumbnails