"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 18 septembrie 2011

Chec Dr. Oetker

Am folosit destul de des la prajituri si mancaruri Gustin-amidon alimentar de la Dr Oetker, dar tarziu am observat ca are pe spate o reteta de chec.. Cum in urma cu vreo 2-3 saptamani nu mai aveam chef de prajitureli... dar parca voim sa fac ceva... ca Mihai tot imi cerea "prajitura" mi-am zis sa incerc reteta de chec Dr Oetker... Am respectat intocmai reteta... (sotul a reclamat ca nu am pus si cacao- i-am zis ca data viitoare... acum merge si asa sa vedem cum este...)
Si a fost foarte bun... (reteta are si glazura... dar am lasat fara)
Ingredinte:
  • - 250 gr unt/margarina
  • - 200 gr zahar
  • - 1 plic zahar vanilat
  • - 4 oua
  • - putina sare
  • - o jumatate fiola esenta de rom
  • - 125 gr faina
  • - 125 gr Gustin
  • - o jumatate de lingurita rasa praf de copt
Preparare:
Se amesteca untul/margarina (eu am folosit margarina pt ca pachetul are exact 250 gr) cu zaharul si zaharul vanilat pana se obtine o spuma consistenta, se adauga pe rand ouale la interval de 2 min incorporandu-le bine, sarea si esenta (eu am folosit la sticluta nu fiola), apoi se amesteca cu lingura adaugand faina, gustin si praful de copt. Aluatul obtinut se toarna in forme de chec.




11 comentarii:

  1. Ohooooooooooo...dar arata tare fain !
    Sa va fie de bine...
    Pot sa servesc si eu o feliuta ?
    Te tzuc Feli....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha,ha, eu daca nu spunei tu acum ,nici nu stiam.
    Am doua cutii in dulap dar la fel ca tine, nu m-am uitat pe spate sa vad ce este. :)
    Pare pufos, asa cum imi place mie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este chiar pufos... multumesc de vizita si aprecieri....
    Sidy... sigur ca te poti servi...pacat ca doar virtual...te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Felis ,

    Se vede ca port ochelari .Nici eu nu am observat reteta desi folosesc acelasi amidon .
    De acum am sa fiu mai atenta la ambalaje .)

    RăspundețiȘtergere
  5. faina reteta.eu n-am gustin dar cred ca orice amidon alimentar poate fi folosit.m-a amuzat ca n-ai observat reteta mult timp ,eu de obicei citesc tot ce scrie pe ambalajele produselor,sotul meu are un chin cand mergem impreuna la cumparaturi :))
    o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lia, Sarah... multumesc..
    De obicei citesc... uneori chiar in magazin, mai ales la produse noi despre care nu stiu, sa vad la ce as putea sa le folosesc... dar la cele uzuale... nu prea ma uit...

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci de vizita draga Felis! Multe bunatati pe la tine, miroase tare bine in bucatarioara ta! Checul arata tare pufosel si simplu de facut! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata bine,uite ca nu m-am uitat pe spatele cutiei ce scrie,desi folosesc amidonul asta .

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata tare bine,si cred ca este si foarte bun.O zi buna.P.S.Am deschis si eu blog,si te rog daca vrei sa mi te alaturi.Doresc si eu sa-mi fac prieteni care sa ma viziteze,si sa-mi spuna daca le place ce vad sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  10. O feliuta si pentru mine mai este?
    Pup si o saptamana frumoasa!
    Medi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails