"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 18 aprilie 2011

Premiu de Paste de la Pansy

Am primit acest premiu de la o persoana draga mie- Pansy al carui blog il urmaresc cu mare interes ori de cate ori timpul imi permite...

Multumesc Pansy pentru premii si pentru faptul ca te-ai gandit la mine!!... Aceasta rochie de Pasti e superba...

Asa cum zicea Pansy... mai jos e Antrenamentul pentru post... ca tot suntem in saptamana mare... si eu ma tot gandesc ce sa mananc...

si aici... celulita de primavara....
Premiile merg nici nu stiu unde sa mai mearga... l-as da la toata lista mea de blogroll... dar trebuie sa nominalizez... si sa dau trimitere si la blog...














10 comentarii:

  1. multumesc mult ca te-ai gandit la mine,frumoasa rochie

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un premiu - oferit din inima - pe blogul meu!
    Sarbatori cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Felis! Ai dreptate, rochia e superba! Paste fericit iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felis,iti multumesc din suflet pentru premii,,,sunt tare faine,,,mi-ai facut o mare bucurie,la fel ca si Pansy prin daruirea lor,,,,am fost tare incantata ,mai ales ca nu am intrat de mult pe blog,,,,,si am gasit asa o surpriza.Te pup cu mare drag si-ti doresc Sarbatori Pascale cu multa lumina in suflet!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult de tot ca m-ai inclus in lista ta. apreciez mult gestul. te pusi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos pentru premii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare iti multumesc ca te-ai gandit si la mine ! Am luat premiul.....imi place mult.
    Sarbatori Luminate !
    De abia astept sa vad ce bunatati ai facut de Paste....
    Te tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails