"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 26 ianuarie 2012

Tocanita taraneasca cu carne de pui

Am incercat o varianta de tocanita taraneasca de pui... este a doua varianta... Mi-au placut de fiecare data, dar a 3-a oara am sa folosesc cantitati intermediare (adica cele de mai jos) ... Este delicioasa...
Ingrediente:
pulpe de pui dezosate si fara piele
3 cepe mari
4-5 cartofi
2 buc ardei capia rosii
2 buc ardei gras
3 morcovi
1 dovlecel (lipseste in poza, dar am pus)
3-4 catei de usturoi
2 linguri mari de bulion
boia dulce de ardei
piper negru macinat
sare/delikat
ulei
Preparare:
Carnea se spala bine, se taie bucati.
Ceapa, usturoiul se curata, se spala si se taie f marunt.
Cartofii, morcovii se curata, se spala si se taie cubulete.
Dovlecelul se curata se spala si se taie bucatele f mici.
Ardeii se curata, se spala si se taie bucati. Toate ca in imaginile de mai jos... sau cum preferati, ca de... e tocanita taraneasca...
Se pune uleiul la incins (eu am pus putin ulei, vreo 5 linguri) si apoi se pune ceapa cu usturoiul la inmuiat... Dupa ce devine sticloasa ceapa se adauga boiaua dulce de ardei, se amesteca si se lasa pana se omogenizeaza culoarea, dupa care se pune carnea la calit, 2-3 min pe fiecare parte.
Se adauga cartofii, morcovii si apoi se pune apa cat sa acopere f bine legumele. Se lasa la fiert 20 min apoi se adauga dovlecelul si ardeii. Dupa inca 5 min eu pun bulionul, sarea/delikatul, piperul si mai las inca 10 min. Opresc focul si pun deasupra cateva frunze de patrujel tocate marunt.
Nu prea te poti opri din mancat... I-am pus baiatului meu o farfurie f mare cu tocanita si dupa ce a mancat vreo 3 sferturi, m-am gandit ca e mult, sa nu i se faca rau si il intreb "gata mami?" la care el "Nuuuuu!!"... si a mancat TOT de fiecare data...





14 comentarii:

  1. de cand n-am mai mancat asa ceva...si puiul meu e fan tocanita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e deosebit de buna.
    Eu una sigur as manca asa ceva cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te invit la concurs! http://andreeachinesefood.blogspot.com/2012/01/concurs-delicios-cu-sugarspicero.html
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca un premiu te asteapta la mine pe blog!!! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Te invit la provocarea Dulce Romanie a carei gazda sunt in luna februarie. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buna!te asteapta un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte buna o fac si eu maine

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails