"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 20 septembrie 2012

Tort profiterol


Am fost de curand invitata la o prietena - Onitza- la petrecere de casa noua si de ziua sotului ei (2in1)... Tortul pe care l-au avut m-a inspirat si mi-am zis ca trebuie sa il fac si eu... Am cautat cu colegele de servici, dupa ce le-am descris tortul si am descoperit ca se numeste "tort profiterol" mi-am zis sa trec la treaba... Mi-am pus imaginatia la incercare ce as putea sa fac.. sa combin, ca sa iasa ce vreau eu....
In primul rand, dupa reteta de la "mini eclere" am facut "gogosile" de profiterol si le-am umplut cu crema de vanilie din aceeasi reteta...
Apoi am facut un blat de 4 oua cu cacao, pe care l-am taiat in 2 si fiecare bucata a fost baza la cate un tort...
Cremele au fost de la "tort cu 3 feluri de ciocolata" din care eu am folosit numai 2 (nu sunt adepta ciocolatilor amare): mousse de ciocolata cu lapte si mousse de ciocolata alba...
La unul din torturi (la cel care NU am poza cu sectiunea) la mijloc, intre gogosile de profiterol am pus crema de vanilie care mai imi ramasese... Amandoua au fost foarte bune si facute cadou de zile de nume sau de nastere.
La sfarsit aveti o poza cu tortul de la Onitza, cel care mi-a fost sursa de inspiratie!

Primul tort!...
                                                                                   
Sectiune!
 
 
Al 2-lea tort...
 
 
 
Acesta e tortul dupa care m-am inspirat, cel pe care prietena mea l-a cumparat de la o cofetarie!...
 


16 comentarii:

  1. wow! ce bine arata!!! delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Torturile tale nici nu se pot compara cu cel al prietenei tale, nici la aspect si banuiesc ca nici la gust. SUNT PERFECTE. Pacat ca nu pot intinde amandoua mainile dupa ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e as de bun,am sa imprumut si eu reteta. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata incredibil de bine, cred ca e super-mega delicios!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase sunt.Si gustul cu siguranta este pe masura.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wouuu! Arata demential si cred ca a fost foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. O idee minunata cu astfel de tort !
    Pina am citit reteta, crede-ma ca am inghitit in sec de 10 ori, atat de bine arata torturile tale...Zau ca merita incercat asa ceva. Felicitari !
    Te tzuc si iti doresc o duminica linistita asa cum o vrei tu !

    RăspundețiȘtergere
  8. minunate tortuletele,imi place ideea mult,felicitari esti maestra!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata splendid si sunt sigura ca au fost delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fantastyczny tort!Poproszę kawałeczek:))
    Serdecznie pozdrawiam!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails