"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 11 decembrie 2012

Tort de post-cu mere

Am primit o comanda pentru un tort de post!!... Am ales sa il fac pe acesta, dupa reteta de la Deliciu cu mere... fara sa zic ce va fi sau cum...
Ingrendiente:
-1 kg mere rase pe razatoare
-200 g biscuiti
-2 budinci cu caramel (praf)
-300 g zahar(eu am pus 250)
-frisca pt ornat (aici 300 ml)
-600 ml apa
Preparare:
Merele se curata de coaja si se dau pe razatoarea mare.
Intr-o oala se pun la fiert: 500 ml apa, zaharul si merele rase... Cand a dat in clocot se da de pe foc si se adauga budinca (care a fost amestecata cu cele 100 ml apa ramase). Se lasa pe foc pana se ingroasa (amestecam continuu).
Intr-o tava punem folie de plastic turnam budinca cu mere si asezam deasupra biscuiti. Dam la rece cateva ore...peste noapte. Rasturnam pe platoul pe care servim, ornam cu frisca, pudram cu scortisoara si facem ornamentele dupa imaginatie.. Eu am vrut sa pun carlionti de ciocolata de post, dar nu am gasit pe nicaieri ciocolata de post, desi cu 2 saptamani inainte vazusem. ATENTIE: 1. Praful de budinca cu gust de vanilie NU este de post (citit ingredintele de pe spate sa fiti siguri) 2. Ciocolatile amare cu 75% sau 85% cacao NU sunt de post, daca acest lucru nu este specificat clar pe ambalaj in fata.... Altfel, citit ingredintele si puteti vedea ca au la ingredinte si lapte, sau mentiunea"pot contine urme de lapte" .

15 comentarii:

  1. ai gasit frisca de post?? pe cea pe care o gasec eu scrie vegetala dar contine proteine din lapte,ce marca de frisca ai luat tu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca la asta nu m-am uitat pt ca am intrebat persoana daca pot sa foloses frisca vegetala si a zis ca atat timp at e vegetala e ok...

      Ștergere
  2. Foarte bun,o idee foarte buna,dupa ce-l termin pe al meu ma mut la tine.Multumesc pt.ca mi-ai deschis ochii ca eu nu am citit ingredientele de pe plicul cu budinca(asta sa-mi fie pacatul).Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog ,ne lamuresti ce frisca ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, biscuitii se pun intregi sau sfaramati? Mersi

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am nominalizat la blog of the year 2012:
    http://wintericemagic.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi poti raspunde la intrebarea legata de biscuiti????

    RăspundețiȘtergere
  7. La al doilea rand din aceasta postare, unde scrie ca am facut dupa reteta de la Deliciu cu mere, daca dai click pe cuvintele Deliciu cu mere te duce la postare unde e pas cu pas reteta, iar acolo se vedeau biscuitii intregi. Din acest motiv nu m-am grabit sa raspund. Am crezut ca intre timp ai gasit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pt. raspuns, mea culpa . Numai bine si spor in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails