"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 30 ianuarie 2013

Alte ustensile

Pentru ca Alynusa m-a intrebat ce litere folosesc la tort... m-am gandit sa mai aduc ceva ustensile din care mi-am achizitionat in timp... in ultimele luni!! Am mai pozat si alta data ustensilele pe care le am si ele se gasesc la eticheta Ustensile din coloana din dreapta jos.
Eu imi cumpar ustensilele de la un magazin de profil de langa Magazinul Unirea (vis-a-vis de KFC este o strada care duce la Magazinul Cocor..) sau marea majoritate, le-am comandat de la lumea basmelor.
Dintre cele din aceasta postare, doar literele sunt luate din Bucuresti, de la magazinul de langa Unirea...
Aici este mulajul de fermoar folosit la tortul geanta. Mulajul roz si verde-nasturi le folosesc la realizarea tenuletzului... Fora cu fundite inca nu am folosit-o (pana azi!) 

5 comentarii:

  1. Ce superrr sunt!!!!
    Sa le folosesti la cat mai multe torturi!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu imi doresc de mult litere si cifre dar la noi nu se gasesc !Ma bucur pentru tine ca ai asa multe ustensile deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte utile toate ustenislele , sa le stapanesti sanatoasa si sa ne incanti cu torturi ninunate

    RăspundețiȘtergere
  4. Spune-mi cat ai dat pe spatulele alea de desupra ustensilelor din a treia poza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doinita.. cred ca vorbesti de cutittele pt pictura.. pe care eu le folosesc sa tai fondantul cand e intins, sa desprind mai usor foaia de fondant de pe masa de lucru... Le-am laut la set.. cred ca peste 40 ron.. nu mai tin minte.. dar se gasesc la magazinele pt pictori:
      http://www.pictorshop.ro/pictura/accesorii-pictura/cutite-pictura/cutit-de-pictura-maimeri-7655.html
      http://profiart.ro/catalog/product/cutite-pentru-pictura

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails