"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 29 mai 2010

Supa de legume

Astazi trecand prin piata am vazut fasole pastai galbena si am zis sa fac o mancare. Daca tot am luat... am oprit o mana de fasole pastai si pentru o supa de legume... fara carne... pe caldurile care au venit, pica numai bine. Deci:
Ingrediente:
- 5 cartofi noi mici
- 2 dovlecei mici
- fasole pastai
- 3 morcovi
- 2 ardei grasi
- o legatura ceapa verde
- o cutie de rosii decojite
- 2-3 catei de usturoi as fi pus, dar nu aveam prin casa
- patrunjel
- taietei de casa ardelenesti (sunt mai lati)
- delikat
Preparare:
Am spalat cartofii noi foarte bine si i-am taiat bucati, din cei 4 morcovi pregatiti am folosit numai 3 - i-am curatat si taiat bucati potrivite, si impreuna cu fasolea spalata si rupta bucati le-am pus la fiert impreuna cu delikat. In acest timp am spalat, curatat si taiat marunt: ceapa, ardeiul si dovleceii. Rosiile la cutie le-am taiat si pe ele marunt si cam dupa 20 min de fiert, le-am pus si pe ele in supa. Dupa alte 5 minute am pus si taieteii. Cat au mai fiert am spalat patrunjelul, am rupt cateva frunzulite, le-am taiat f marunt si dupa 10 min de cand pusesem taiteii am oprit focul si am presarat deasupra patrunjelul.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails