"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 9 mai 2011

Cosulete cu vanilie si capsuni

Am vazut la Monica reteta de flancuri cu capsuni.. la acelasi subiect fetele au facut variatiuni pe aceeasi tema.. si uite asa au ajuns flancurile cosulete... dar ideea e aceeasi si ele tot delicioase sunt!
Multumesc Monica de reteta si fetelor pentru idei (Michelle, Micul, Danna)!!
Am facut in week-end un tort in care am folosit 2 creme... cum mi-a mai ramas crema de vanilie, frisca si ... mi-am adus aminte ca voiam sa fac cosulete cu capsuni!
Ingredinete:
- un pachet de foietaj
- crema de vanilie (la minieclere aveti reteta)
- frisca (nu am vazut la fete, dar eu am folosit)
- capsuni (sau orice alte fructe)
Sunt foarte simplu de facut... si ... delicioase... Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult!

Se decupeaza foaia de foietaj in forma dorita (pot si dreptunghiuri si puneti crema peste ele... fara sa mai faceti cosulete), in cazul meu forme rotunde. La un rand de forme decupate, decupati mijlocul si marginea o lipiti ca in imaginea de mai jos, folosind ou. Le dati la cuptor (eu la un rand am uns si partea de sus cu ou, dar la urmatorul nu am mai uns si a fost la fel de bun si bronzat... Nu a fost mare diferenta!) pana se rumenesc.





Cand le scoateti din cuptor sunt umflate si "batute de vant"/"daramate"... dar nu va speriati ca mine (eu sunt mai sperioasa de felul meu- ma sperii din orice): le asezati in forma dorita si cand se racesc sunt perfecte! Ale mele aveau toate formele posibile numai forma de mai jos nu... dar si-au revenit!...


Le-am umplut cu crema de vanilie: pe unele mai mult, pe altele mai putin, apoi am pus frisca peste vanilie si le-am ornat dupa cum avut chef... Deci se orneaza dupa imaginatia fiecaruia!...














6 comentarii:

Related Posts with Thumbnails