"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Sa-l ajutam pe Vladut

Am primit un mesaj de la Tunde prin care imi povestea despre un copilas, Vladut, cel din poza de mai sus, de numai 3 ani si 8 luni, care are cancer, cerandu-mi sa ajut cu ce pot, chiar si doar mediatizand aceast strigat de ajutor.
Pentru a se face bine este nevoie de 30.000 euro din care 15.000 euro sunt necesari pana pe 17 nov 2011 pentru a incepe tratamentul... Parintii, normal, sunt disperati... si isi doresc cu disperare ca acesta sa se faca bine...
Nu prea stiu ce sa mai zic... as zice multe, mai ales ca am trecut si eu prin asemenea momente cu Mihai (cand trebuia operat de inima) si inteleg foarte bine aceasta situatie, stiu ce e in sufletul acelei mame...
Tot ce pot sa va zic este ca daca aveti posibilitatea sa redati zambetul pe chipul acestui copilas frumos... nu ezitati sa o faceti...
Povestea lui o puteti citi AICI

2 comentarii:

  1. Am postat si eu la mine pe blog,
    Doamne ajuta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet ... e un mare ajutor ... multa sanatate si lui Mihai si sa va vegheze Doame!!! Doamne mereu !!!

    Multumesc si tie Dana Cristea ...conteaza enorm pt noi !!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails