"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 7 ianuarie 2010

Rezolutii pentru 2010


Premiu si leapsa (Rezolutii pentru 2010) le-am primit de la Ochi verzi si de la Michelle . Multumesc!
Ce vreau eu de la 2010... in 10 puncte... sa incerc, sa vad ce iese:
1. Sanatate pentru familia mea.
2. Sanatate pentru Mihai in mod special.
3. Cat mai multe realizari pentru Mihai.
4. Sa gasesc un logoped bun pentru Mihai care sa dea si rezultate vizibile...
5. O gradinita buna pt Mihai.
6. Putere sa fac fata la la toata legislatia asta nebuna... adica sa pot tine pasul...
7. Liniste si intelegere la servici si in familie...
8. Minte limpede sa vad pe unde "calc" (si la propriu dar mai mult la figurat)
9.Necazurile sa ma ocoleasca... si eu sa le ocolesc pe ele.
10.Sa ajung si eu sa fac trandafiri de ornat torturi... :D
Leapsa si premiul sa fie primite de Miha si Criss

Un comentariu:

  1. buna,mamica binecuvantata;sunt din iasi si am si eu un baietel,victor,cu sdr. down,de 2ani si 10 luni;abia ieri v-am descoperit dar deja va simt aproape sufleteste;vazandu-l pe puiul tau ce frumos a crescut,parca prind si eu mai mult curaj;iti multumesc,gianina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails