"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 14 ianuarie 2010

Tocanita de pui cu legume

Ingredinete:
-piept de pui dezosat taiat bucati mici
- o ceapa
- 2-3 cartofi
- 2-3 morcovi
- mazare,
-porumb
-orice alte legume vreti
- pasta de tomate (1-2 linguri)
- delikat,
-marar,
-boia de ardei dulce

Preparare:
Am calit ceapa, am pus putina boia si am mai lasat 1 minut, apoi am pus putin la calit si bucatile de piept de pui peste care am presarat delikat... Am pus apa, legumele, cat delikat am considerat ca mai trebuie, le-am lasat cam 30 min dupa ce a inceput sa clocoteasca apa, am pus pasta de tomate, am mai lasat cam 7 min, am pus si mararul si ... gata...

Pieptul de pui pus la calit s-3 min peste care punem apoi apa si legumele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails