"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 14 februarie 2011

Premii si leapsa



Am primit acest premiu de la Vio (Caietul cu retete) si de la Ancuta carora le multumesc ca s-au gandit la mine!!... Aveti ce alege daca intrati sa le vizitati blogurile...
Am mai primit acest premiu ulterior si de la Ionela, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine!

Tot cu acest premiu am mai primit si 2 lepse la care am sa raspund pe scurt din lipsa de timp.

Prima leapsa: sa stabilesc cateva obiective pentru blog.
Eu nu mi-am propus obiective pentru blogul meu, dar daca stau sa ma gandesc, stiu ca nu vreau un blog cu multe retete, ci unul cu putine, dar care sa inspire pe oricine imi viziteaza blogul.

A doua leapsa :10 lucruri care ne fac placere. Ups.. cam multe... nu am timp nici pentru 3... dar pt zece??
- sa imi vad copilul fericit
- sa citesc...
- sa dansez
- sa reusesc sa aduc un zambet pe chipul celor din jurul meu
- sa gatesc
- sa fac fotografii
- sa scriu poezii (au trecut ceva ani de cand nu am mai avut timp pt asa ceva)
- sa duc lucrurile incepute pana la final
- sa ma plimb
etc

Premiile merg mai departe catre 7 bloguri (foarte greu sa aleg):

3 comentarii:

  1. multumesc fffff mult pentru premiu!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi... Nu ma mai satur sa iti admir torturile... Esti foarte talentata!... Premiul meu simbolic... a fost doar un semn sa vezi ca iti admir munca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am admirat de mai multe ori torturile si ti-am trimis si eu acelasi premiu / leapsa.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails