"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 6 august 2013

Cum am facut aparat foto -Nikon


Acesta e aparatul foto facut pentru un majoratul lui Robert. Mi-am propus si am reusit sa fac cateva poze intermediare, mai multe decat la primul aparat! Pentru cine are nervii tari si rabdare, mai jos pasii de realizare... In primul rand va trebuies multe poze ale aparatului, din toate unghiurile...
Am folosit foi de pandispan din comert din care am decupat pentru a "umple" aparatul...  Aici am decupat cu un cerc, pentru obiectiv!
Pentru corpul aparatului am decupat cu cutitul dreptunghiuri, apoi am dat forma mai precisa cu foarfeca...
Dupa ce am lipit foile intre ele cu crema ff subtire si apoi am invelit totul in unt si a stat cateva ore la frigider, am lucrat fondant negru fodecor, am intins si am decupat. Cred ca imaginile vorbesc "singure"
Minunata placa asta de lucru.. Scumpa, dar merita... nu se lipeste nimic de ea nici sa vrei... si e speciala sa tai pe ea.. deci nici nu se zgarie.... Perfecta!!.....
Pentru a inmraca aparatul...
Realizarea rotitelor
Imbracarea obiectivului: decupam fondantul ca in imagine
Apoi incepem sa adaugam amanuntele obiectivului... pas cu pas... cu fotografia in fata...
Continuam amanuntele pentru obiectiv...
Cam asa arata si cu elementele pictate
Lasam si la uscat!...
Ecranul aparatului pe care lipim si niste "rame" din fodecor negru

12 comentarii:

  1. Wow, cu adevarat e senzational ceea ce faci! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte multa munca,dar rezultatul este nemaipomenit!Felicitari!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă rog, dacă nu vă deranjează, puteți să îmi spuneți de unde ați luat placa de lucru și la ce preț? Aș fi vrut și eu una. Vă mulțumesc și ferlicitări pentru tort. E superrr!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru aprecieri!..
    Placa de lucru e de fapt o placa de taiat, de la un magazin Art&Hobby parca de prin zona Garii de Nord. Eu am luat aceasta dimensiune cu 45 ron, dar mai erau alte 2 dimensiuni si mai mici si una chiar mai mare...

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult, o sa caut și eu, nu sunt din localitate dar când voi ajunge voi căuta magazinul. Felicitări încă odată, imi place foarte mult felul în care ati detaliat totul!

    RăspundețiȘtergere
  7. stiti cumva dacă au vreun site de unde se poate achizitiona on-line această placă de tăiat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Incredibil ce rabdare si iscusinta poti avea!
    Miii de felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails