"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 18 decembrie 2011

Supa crema de legume

Am vazut cam acum o luna aceasta reteta la Ghiocel... De fapt in prima faza poza mi-a atras atentia si m-am inspirat si eu la poza de final... Mi-am zis ca neaparat trebuie sa o fac si eu... si i-a venit randul...
Cum suntem in post, e o reteta numai buna... Pentru cine nu tine post, poate sa adauge asa cum am facut si eu, smantana...
Ingrediente:
  • 4 morcovi
  • o ceapa mare
  • pastarnac
  • radacina patrunjel
  • o telina micuta
  • 3 cartofi
  • un sau 2 ardei grasi (eu am pus unul gras si unul capia)
  • o mana de mazare
  • cateva buchetele de conopida
  • un dovlecel
  • 2-3 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • boia de ardei iute
Preparare:
Legumele se curata, se spala si se taie bucati. Eu ceapa am taiat-o marunt. Am pus la calit ceapa, am colorat-o cu putina boia de ardei, am adaugat radacinoasele si am lasat 5 min la calit apoi am adaugat apa (cam 2 si 1/2 litri). Cand a inceput sa fiarba, am adaugat si cartofii. Am lasat sa fiarba cam 20 min dupa care am adaugat dovlecelul, ardeiul, conopida, usturoiul, sarea/delikat. Am mai lasat sa fiarba 10-15 min. Inainte cu 2 min sa dau la o parte am adaugat si piper. Am dat totul la blender si apoi am mai dat in 2 clocote.
La sfarsit se poate adauga si patrunjel tocat marunt.
Se serveste cu crutoane... dar noi nu folosim...
Mihai a mancat o farfurie maaareee cu paine.. A papat tot... I-a placut foarte mult.




2 comentarii:

  1. o bunatate ...e preferata mea. Votat , vot 69, daca iti plac retetele mele sunt Prajitura negresa si aripioare picante

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi incerca si eu reteta. Arata foarte bine, sunt sigura ca este delicioasa! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails