"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Supa crema de rosii


Ingrediente:
- 1 kg rosii (eu am folosit 3 rosii si 2 cutii de rosii- asta aveam in casa)
-1 ceapa
- ulei
- 1 morcov
- 1 pastarnac
- 200 gr orez
- 1 lingurita zahar
- 4 catei de usturoi
- delikat
- 1 l jumate de supa de pui
Preparare:
Ceapa se taie maruns, se caleste in ulei si se adauga rosiile spalate si taiate bucati. Se lasa cu capac la foc potrivit aproximativ 10 min. Se adauga apoi morcovul si pastarnacul taiate bucati, supa de pui, zaharul, delikatul si se lasa sa dea in clocot (la mine se racise putin supa de pui). Cand a dat in clocot se adauga orezul care a fost spalat in 4 ape si usturoiul zdrobit.
Se lasa sa fiarba aproximativ 40 min amestecand din cand in cand sa nu se prinda. Luam de pe foc si dam la blender. Daca vreti mai subtire adaugati apa si mai puneti pe foc sa mai dea intr-un clocot (dupa ce ati dat la blender).

Am pus apa si 3 ciocanele sa fac supa:
ingredientele pentru supa:
Orezul spalat, ceapa tocata marunt, morcovul, pastarnacul si rosiile taiate bucati
Ceapa se pune la calit:
se adauga rosiile:
Dupa 10 min se adauga supa, si restul ingredintelor:
Eu am mai pus putin apa si am mai dat intr-un clocot amestecul blenduit:
Am pus in castron si am presarat putin patrunjel:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails